söndag 15 juni 2008

Hej...nu är jag tillbaka med ett inlägg...

Vi var på Liseberg när vädret var varmt och underbart, sov över hos sonen i Ljungskile och sedan hem igen. Skönt och kul att komma iväg lite...skulle ta massa kort hade jag tänkt på alla fina blomarrangemang men men glömde visst det...här får ni se ett kort...inte lika vackert men ändå Liseberg och fikapaus
Trädgårdsbilder har visst blivit en tradition på min sida så här får ni se några till...
En gammal tvättbänk som jag är mycket förtjust i...



ytterligare några bilder på sittplatser



Till sist två loppisfynd...vet inte vad jag ska ha dem till ännu men det löser sig alldeles säkert...de kostade endast fem kronor styck!!! Jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha och då sa försäljerskan -ta båda vet ja för de är ju så billiga...då skämdes jag nästan för det är ju klart att jag kunde köpa båda...varför välja...och så blev det

Ha en fortsatt skön sommar därute i landet
kramar Marie

15 kommentarer:

  1. Kul med en tripp till Liseberg!!
    Tvättbänken du visade ser väldigt fin ut....klappstolarna och bordet är också jättefina...tittade på nåt liknande förra året på plantagen,fast i rött....men hade inte råd att köpa dom tyvärr...
    ha det gôtt!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Marie!

    Härligt med Liseberg.......

    Och vackra bilder på trädgårdsmöbler. Bänken är ju så fin.

    Och lampan är ett riktigt fynd....

    Ha det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Vad kul med en Lisebergstripp! Vi brukar vara där varje sommar, men i år blir det nog andra äventyr!

    Sååå mycket fina bilder!

    Önskar dig en ny mysig veka! Kram!

    SvaraRadera
  4. Väldigt fina saker och mysiga bilder. :-) Kramis

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bänkbilder! Den tvättbänken var ju jättecharmig! Det är härligt med trädgårdsbilder! Ha en fin vecka! Kram :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan
    Vilka fina bilder du visar från trädgården. Gillar tvättbänken.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Vilka fynd du har gjort!
    Det är kul med trädgårdsbilder.
    Bänken är jättefin
    kram Lily

    SvaraRadera
  8. Hej Marie!

    Ojojoj vilka underbara bilder..!
    Den där bänken är ju riktigt härlig..!

    Kram & ha en jättefin vecka!
    Mia

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tack för fina ord!
    Roligt med ett besök på Liseberg, det var ett bra tag sedan vi var där. Fina trädgårdsbilder du visar, bänken är så fin.
    Ha det så bra!
    Kram helene

    SvaraRadera
  10. Jättemysiga bilder från trädgården!
    Såg ut att vara mysigt på Liseberg!
    Ha det så bra!
    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  11. Hej! Jättefina fynd du gjort! Ha en jättetrevlig midsommar! Kram annaewa

    SvaraRadera
  12. Vilka vackra foton fr olika mysiga hörnor i trädgården, fin gammal bänk/pall... Trevlig midsommar! Mari.

    SvaraRadera
  13. Tittar inom igen för att önska dig en riktigt skön midsommarhelg! Kramar!

    SvaraRadera
  14. Hej Marie!

    Lycka till inne hos mig!

    Glad midsommar!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  15. Hej!! Liseberg låter toppen! Önskar vädret kunde bli lite bättre igen så man kan åka ut på lite utflykter med vänenr och familj..

    Tvättbänken var helt underbar!

    Ursäkta att jag inte hunnit svara dig ang din fråga om collage. Ska försöka förklara; När du lägger in bilder kan du välja vart du ska lägga bilden, där väljer du "ingen". Den minsta storleken på bilden är bäst när man gör collage. Och jag kan bara välja "stående" bilder, annars får de inte plats. När bilderna kommit in i inlägget kan du bara flytta runt dem som du vill. Hoppas du förstår vad jag menar, känns som det blev lite virrigt. =) Lycka till!
    Trevlig blogg du har förresten. Kram /Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.