tisdag 12 augusti 2008

Hej!

Vet inte vad som händer med min dator?? Försöker lägga in bilder från kameran till datorn men det går knappt. Därför fär ni bara se två bilder. Ena bilden är på några vikter som jag köpte på en loppis utanför Karlskrona. Jag betalade 20 kronor styck. Spetsarna hittade jag på Jysks rea för 15 kronor för två rullar med 3 m i varje, vet inte vad jag ska ha dem till riktigt ännu men kommer nog på något! Den andra bilden är på en sax?? tycker bara att den är fin på nå´t sätt.



Ha en bra vecka
Kram Marie

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka härliga små fynd!!!!

    Och ibland så strular bloggen....då är det svårt med bilder och så tar en hundra år innan dom läggs in eller inte alls....

    HA´en skön vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. Härliga fynd du gjort! Bloggen krånglar emellanåt med både bilder i inlägg och i sidorna. Ja, överhuvudtaget! Kram Lily

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jättefina fynd du gjort. Spets är alltid bra att ha. Tack för kommentaren :-)
    Ha en fin dag!
    Kram Helene

    SvaraRadera
  4. Åh så fina spetsar, gillar saxen oxå! Kram :)

    SvaraRadera
  5. Kul att du tittade in till mig. Det är bra att hämta inspiration från många olika håll när man ska bygga ut. Jag tittade mycket på "Lustfyllt-Lenas" hus (keramiker med egen blogg), som var med i Hus o Hem, när vi skulle bygga ut. Tror det huset ligger vid Vättern. Såg jag inte en skymt av Vättern hos dig?! De hade så vackra fönster. Välkommen igen. Tittar gärna in hit igen! MVH Värmländska Mitt Egnahem

    SvaraRadera
  6. Hej fina fynd..gillar oxå när det där som gamla saxr osv..kram ..PIA

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.