söndag 31 maj 2009

Gokväll

Nu har jag dragit en vinnare...kommer lite längre ner....


Idag har jag firat mors dag i bilen...vi har varit till Munkfors i Värmland och köpt jättefina dubbeldörrar som vi ska ha i vårt hus, så lyckligt över dem. Hälsade på min mor (och far) när vi kom hem och lastade av dörrarna i deras garage. Min stora dotter kom med en fin liten bukett till sin mor så lite morsdagfirande blev det ändå.


Min yngsta dotter har konfirmerat sig i helgen så både i lördags och imorse har vi varit i kyrkan. Den här helgen har vi hunnit med mycket, ja just det vi har köpt en vedspis också som vi ska ha i vårt nya kök så småningom. Vedspisen finns just nu i Göteborg och där bor min moster som skulle fixa hämtning och betalning, tack för det! Det är bra med släkt som är utspridd lite här och där.



Det var allt för mej för denna gång...eller har jag glömt något???


Ja just det...paketen...



Visste inte hur jag skulle göra dragningen så jag ropade till min sambo -säg ett nr mellan 1-18...och han ropade 4.
Blogginlägg nr fyra var...
Vit poesi
grattis grattis!


Ha en underbar vecka
kram Marie

3 kommentarer:

  1. Men det är väl inte helt fel att tillbringa dagen i bilen om det är vackra dubbeldörrar som är på g=))
    Och vedspis också!
    Måste vara underbart att kunna välja vad man faktiskt vill ha i sitt hus från början!

    Önskar dig en bra start på din vecka/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. tack för din snälla kommentar!!
    ..dubbeldörrar..mm..fiiint!
    ha d godis
    /miss sophie

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Trevlig att komma till Munkfors, där är jag uppvuxen, hihi.
    Kanske nån jag känner som du har köpt dina fina dubbeldörrar av?
    Kram Mona

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.