tisdag 4 januari 2011

.
.
Ensam...
.
Resten av familjen sover fortfarande och jag sitter och stirrar
på en snart naken gran. Idag åker den ut!
Det är den värsta granen vi haft när det gäller att barra.
När barren rasar av granen så följer kulorna med.
Fast det är en väldigt fin gran för övrigt!
....
Vi har lyckats fått upp en lampa i entréverandan, en lampa som jag
köpte för säkert 10 år sen men som inte hittat sin plats
förrän nu...
.
fattas en glödlampa men måste hitta den rätta
som inte syns för mycket...
.
psssst ...jag är inget fans av energilampor...
.
även väggen i entrén har blivit stylad...
.
oj oj huset börjar bli riktigt gammalt...

avslutar med gosiga favvisnallen som sitter på mitt
sängbord...
.

Jag vill tacka Sara för hennes kommentar i tidigare inlägg.
Det gav mig en knuff att göra lite fler inlägg.
Jag har skaffat en ny kamera oxå vilket bidrar till att
det är roligare att blogga.
.
Hoppas ni står ut med tätare inlägg från mej!
.
.
Ha de gott i det härliga vintervädret!
.
.

1 kommentar:

  1. Tack själv ;-). Jag står ut med fler inlägg! Visst är det märkligt med vissa saker man köper, man älskar dem men hittar ingen plats i hemmet. Bättre sent än aldrig m.a.o. Härligt också med slitna nallar som får vara med. Ha en härlig fortsättning på veckan. Kram Sara

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.