torsdag 6 januari 2011

.
Blåsa...

.
Köpte en så fin klänning från Ellos. Den har jag använt
under jul och nyår. Fastnade för den så fort jag
bläddrade i katalogen men att skicka efter
är svårt. Det kan se bra ut på bild men inte
i verkligheten.
.
.
Jag fick rabattlappar som skulle ge mig 40 % på ett plagg
och då slog jag till. För den ynka summan kunde klänningen hänga i
garderoben om den inte var bra. Den passade perfekt och
jag är nöjd med mitt köp.
......
.
Nu börjar till och med jag tröttna på
all snö som kommer ner...


Skida lugnt!





2 kommentarer:

  1. Den var snygg!
    Fin färg på den.
    Och vilken tur att den passade, för mig blir det alltid tvärtom när jag skickar efter=))

    Fin ljuskrona du fått också!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsningen! Och nu hittade jag ju till din fina blogg!
    Klänningen är verkligen läcker, - coolt att man kan handla sådana "blåsor" hyfsat billigt, och så härligt att den passade som den skulle.
    Hoppas du får en skön helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.