fredag 15 juli 2011

Ljusglimtar...


Hej!

Jag blir så glad för att ni kikar in hos lilla mig. Det är som att få
små presenter varje dag när jag läser era goa kommentarer.

Tack!!

Nu på morgonen har det öppnats
presenter även av vår son.
Han fyller 9 år idag,
stora killen!!

Grattis älsklingen!!

Du är vår ljusglimt i livet!



(bild från nätet)

idag får man lite höstkänning, mörkt
och regnigt

passar bra att visa några andra ljusglimtar som
jag införskaffat hos olika
nätbutiker...

en söt trådlykta...



mer fattigmanssilver till samlingen...

några till...


rustad för hösten och mörkret men
det vill vi inte ha än på ett tag, det är
ju fortfarande sommar!!


Ljus kan man aldrig få för mycket av, eller hur?

psst...
mannen i huset håller inte riktigt med mig i den frågan he he...


9 kommentarer:

  1. Nej...ljuslyktor har jag aldrig märkt att jag har för många av. Läste dina inlägg som jag har missat på semestertrippen. Söt blomma som du fått. Ska du byta skola eller ska ni vara i olika arbetslag? Jag ska ha en etta i höst...spännande för nu år det 6 år sen jag startade med en åk 1.

    Vi kanske tar på oss de fina blusarna från Flash...fast min är mer grålila.

    Ha en fin helg....vi håller också på med målning av huset.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hoppas att även ni har haft en fin kalasdag! Vi fick "bita idet sura äpplet" och fick ha inomhuskalas. Första ggn som vi inte har kunnat sitta ute i trädgården på dotterns födelsedag...

    Men, men - glada miner hela dagen har det varit. Just nu sitter 11 barn i soffan och kollar på nyaste Narnia filmen. Alla verkar glada och nöjda - trots regn!

    Ljus är uuuunderbart! Kan inte få nog av fina ljuslyktor - och faktiskt så kan såna här dagar få en att längta lite till hösten, eller hur??

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Tycker att det redan känns som höst, här är det grått och regnigt, tack för din hälsning, den värmde...är fortfarande tufft, det är alldeles för tomt och tyst här hemma..

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  4. Härliga ljuslyktor.. nu kan man ju tom längta till höstmörkret, fast kanske inte riiiktigt än :)

    Grattis till 9-åringen också!!

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. Ljus kan man absolut inte få för många av :-)

    SvaraRadera
  6. Hoppas sonen fick en fin födelsedag!

    Ljus kan man absolut inte få för många av, här tänds de nästan varje kväll.

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Ljuslyktor kan man ha många av! Dina var jättesöta!
    Kul att ni också haft en collie.

    Hoppas att ni fått bättre väder nu!
    Agneta

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Superfint hus ni har och så himla fin kulör på fasaden! Får man fråga vad kulören heter?

    Ha det bra!

    Hälsningar
    Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.