måndag 11 juli 2011

Rea på romantik...


Hej!

Har inte varit och shoppat på länge och oj, hoppsan vad
mycket fint jag hittade. Dessutom till nedsatt pris!

Handlade inte bara till mig själv utan vi fixade presenter
också...

Plockade till mej ett och annat i butiken Flash men kan inte
visa allt utan visar
en supersöt topp i en mild och fin rosa färg. Såå
nöjd med den. Till ett par slitna jeans blev det urläckert!

Skorna hittade jag också på rean, supersköna och snygga!




romantisk och snygg...
den hade kostat 499 kr och nu endast 200 kr och
det fanns bara en S kvar som skrek efter mig...

Läcker färg på skorna...
träklack och skönt skinn, kostade 899 kr innan och nu 270 kr
märket Face (säger mig inte mycket).




3 kommentarer:

  1. Snyggt! Härliga färger.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd! Både toppen och skorna var jättefina.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Reatider är härliga tider. Så roligt det är när man får förnya garderoben till inte en alltför dyr kostnad. Flash är en av mina favoritbutiker, där finns alltid något man vill ha med hem :-)

    Ha en fin tisdag

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.