torsdag 15 december 2011

Hur många lingon finns det....


Hej!

Hoppas ni mår bra i vintermörkret!

Jag har lyckats fått till en spretig lingonkrans.
Gjorde stommen av björkpinnar och den
kanske blev lite väl stor . . .

ja, ja design á la Marie



 vi har  skogen alldeles intill husknuten så
var på en liten insamlingsrunda . . .

olika mossor, granris, tallris
och blåbärsris väntar nu på
att bli använda till något kul...

får se vad jag lyckas få till

Jag mådde gott när jag gick där i skogen. Det är som en stor
godisbutik inför julpysslet. Härliga färger och
doftar härligt skogigt, underbart!

Det var vardagslyx när jag var hemma för
vård av barn...

Må så gott


2 kommentarer:

  1. En ortoligt inbjudande lingonriskrans har du fixat till... Ja nog är det så att det finns så mycket vackert i skog och mark..
    En skön kväll till dej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    det låter som du haft en mysig dag...och är det inte en liten glimma julkänslor man anar??

    Viist är det mysigt att bara kunna gå utanför huset och andas skogsdoft? Håller med..
    vardagslyx!!
    Jag tycker inte alls din krans är spretig...jag tycker den är urfin!

    Kram o ha en fin fredag!
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.