tisdag 16 februari 2010

Röja...


Här röjs det plats för att få in lister, dörrar och annat
smått och gott

Vi fick låna lastmaskin av grannen som
också bygger...
.
för att kunna lasta av leveransen från
Rörvik

våra snickare är lantbrukare också...
perfekt för då kan de manövrera lastaren
åt oss okunniga
våra fina vita massiva innerdörrar

högar med
mer arbete för snickarbröderna
härligt!





Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det
har varit en kanontisdag med
materialleverans, semlor, teveprogrammet bygglov och snart jaktstart
i skidskytte



5 kommentarer:

  1. Härligt! Såå fina dörrar!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Hallå där ..kolla mitt inlägg från förra lördagen..jag har bloggfest när jag öppnar butiken, du är så välkommen, jag vet att det går en bil ner från Örebro..Annica home nr 1 kommer..kram VIOLA

    SvaraRadera
  3. Hej igen, det är inte så långt...2.5 mil utanför Norrköping åt ostkusten sett, VIOLA

    SvaraRadera
  4. Å, så härligt med alla dessa beslut , och allt som händer i husbygget!!:)
    Såg att du valt en svart Gorenje, det har vi med , men en äldre modell som inte är inbyggd, de är jättefina!
    kraam

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Här händer det grejor! Vad kul att följa! Och det blir ju så himla fint, jag tror jag dör.
    Vilket topphem ni får!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.