onsdag 12 januari 2011

In i (jobb) dimman...
.
Nu är jag igång och jobbar igen. Det var mysigt att
få träffa alla barnen igen efter tre veckors ledighet.
Huvudet är fullt av jobb
tankar igen. Det var en
välbehövlig julvila för lilla
huvudet. Det är första
gången jag är klasslärare
sen jag tog examen 2008
och
hjälp! vad det är mycket att
fixa med, tänka ut och planera
men
samtidigt superkul...
.
därför har inte inläggen varit så täta under
hösten...
.
Skönt att hålla på med inredning
på fritiden...att i lugn och ro
få pyssla och greja hemma...
.
fast det kan bli ganska stressande
det med....
-
man vill mycket men varken
orkar eller hinner...
.
vilka problem eller hur? men
angenäma problem...
.
.
hittade ett kuddfodral när jag
var och kollade gardiner på
"ljuva rum" i Hallsberg
.
liknande det som redan finns i fåtöljen...
. gillar min lilla nåldyna
som jag vann på
tradera för
länge sedan....

. .
Det blev ett spretigt inlägg men
det är väl så det ser ut i min
skalle just nu...
.
Ha en fin vecka!






5 kommentarer:

  1. "Ljuva rum" i Hallsberg??? Har jag missat nåt? Vad är det för affär?

    Det är oerhört smärtsamt att ta bort dom små vännerna. Men man får tänka på dom, att dom slipper lida. Det tråkiga med vår Elvis är att han bara blev 2 år. Alldeles för få år.

    Hur går det med ert bygge? Är ni nöjda?

    Ha en trevlig dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Du är inte ensam om att vara spretig i skallen=))
    Samma här, hoppar mellan jobbtankar och inredningstankar mest hela tiden.
    Och ändå känns det som att jag inte får något gjort av någon anledning!

    Fint kuddfodral!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så jättefint fodral, dit har jag aldrig varit.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Hej, godmorgon!

    Jag bor i Mosås.
    Jasså, i ett garage. Finns det någon hemsida eller nåt sånt?

    Får man fråga vart ni bor?

    Louise interiör hade en HEL DEL fint! Kika in där vet ja!

    Ska ni hitta på idag då?
    Ha en mysig dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Hej! Jättefint! Härligt när man hittar nya små härliga butiker. Man blir som barn på nytt. Har en fråga om ert Rörvikshus. Har ni varit nöjda med dem? Har letat efter planlösningen bland etiketterna men inte hittat. Tänker du lägga ut dem? Försöker själv planera lite och behöver tips.
    Ha en bra dag!
    Sara

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.