onsdag 13 juli 2011

Flitiga lisa...


Hej!

En bild från vår entréveranda eller vad jag
ska kalla den. En sliten korgstol med
ett gammalt virkat överkast som
mor gjort för länge sedan. En kudde som
är nyligen inköpt från H & M home.




Fick denna söta flitiga Lisa av min underbara
arbetskollega. Tyvärr ska inte hon och jag
arbeta tillsammans i höst. Jag kommer
att sakna det och henne väldigt mycket.

Hon är en mycket duktig pedagog som
jag lärt mig oerhört mycket av under
mitt första år med klass.

Hon vet att jag gillar vitt men tyckte att
jag behövde en annan färg hi hi. Både blomman
och muggen är supersöta.

Jag fick blomman och muggen för en månad sedan
och Lisan är fortfarande lika fin.

I´m gonna miss you my friend!



4 kommentarer:

  1. Vilken söt blomma du fått. Kul att du vill vara med i min utlottning, ska hålla tummarna för dig ;)
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så fint på din veranda! Gulligt av din arbetskamrat att ge dig en sån söt blomma.

    Ha det gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  3. Så fin present, underbart med lite överraskningar i vardagen! Hm home har så fina kuddar.Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej Marie!

    Vilken fin blogg du har!
    Jag återkommer!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.