söndag 19 januari 2014

Blomprakt . . .

Hallå där!

Hade tänkt att inläggen skulle bli tätare detta år
men men ...
det blir inte alltid som man tänkt sig!

Jag har fått så många fina blombuketter,
visar några . . .

Igår firade familjen mig på restaurang med
god mat, sång och vin


 Fick denna fina bukett genom blomsterbud av
mina många kusiner som bor kors och tvärs
i Sverige . . .

Blev både glad och rörd









Jag har blivit bortskämd med så fina presenter

En förstoring av alla fyra barnen tillsammans, underbar present!


Av min tokiga man har jag fått en växthus!!

Pengar att köpa växter eller andra bra ha saker från föräldrar
och släkt!

Det är härligt att fylla 50 och ännu
är det inte över . . .


Ha de bra

Marie




4 kommentarer:

  1. Hurra, hurra för Marie på hennes stora da'. Grattis
    Vilken uppvaktning!
    Kul att fylla år speciellt då man får ett växthus. Vilken present! Nu har du tid att planera så du kan sätta igång i vår. Kul att få pengar till växter också.
    Fira på och ha det bra.

    Grattiskramar
    annika

    SvaraRadera
  2. Grattis på din stora dag .Vad mycket fint du har fått .Grattiskramar Rita

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!

    Oj.. vad snäll han är! Inte illa med ett växthus minsann :)

    Så många härliga buketter.. hoppas dom står sig länge!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Grattis och fina bilder.
    HAnna

    SvaraRadera

Tack för att du tog dej tid! Det är så kul att läsa din rara kommentar.